SuomiAreenan keskustelu nähtävissä internetissä

01.08.2018

Maanpuolustusnaisten Liitto osallistui ensimmäistä kertaa Porin SuomiAreenaan 18.7. yhdessä muiden maanpuolustusjärjestöjen kanssa. Aiheena oli "Yhteiskunnan turvallisuus - mihin vapaaehtoisia tarvitaan?" Maanpuolustusnaisten Liitosta keskusteluun osallistui pj. Mervi Liimatainen.  Muut keskustelijat olivat  ministeri Elisabeth Rehn (Suomen Lottaperinneliitto), pj. Anne Holmlund (Naisten Valmiusliitto), pj. Tapio Peltomäki (MPK), pj. Ilpo Pohjola (Reserviläisliitto) ja pj. Mikko Halkilahti (Reservinupseerien liitto) kanssa. TIlaisuuden juonsi Janne Rauhala.

Keskustelun voi nähdä MTV:n Katsomosta, klikkaa: SuomiAreena keskustelu.

Maanpuolustusnaiset päivystivät myös Porin Etelärannassa Puolustusvoimien alueella järjestöjen yhteisteltassa. Mukana oli yhteensä kymmenkunta maanpuolustusnaista Porista, Raumasta, Huittistista ja Kokemäeltä. Maanpuolustusnaiset kertoviat toiminnastaan. Lisäksi teltassa pääsi kokeilemaan ekoammuntaa, pyörittämään onnenpyörää ja sai materiaalia järjestöistä.

(Kuva Miia Iivari/MPK)