Jalustintuntumalla - syysliittokokous Lappeenrannassa 19.-20.11.

27.09.2016

Maanpuolustusnaisten Liiton syyskokous järjestetään 19.11. Lappeenrannassa osana usean maanpuolustusjärjestön yhteistä kokousviikonloppua. Tämän Jalustintuntumalla -tapahtuman yhteisiin tilaisuuksiin osallistuvat liittomme lisäksi Reserviläisliitto, Suomen Reserviupseeriliitto, Maanpuolustuskiltojen liitto ja Reserviläisurheiluliitto. Kokousviikonloppu tullee muodostumaan kaikkien aikojen suurimmaksi maanpuolustusjärjestöjen yhteistapahtumaksi.

Perjantaina 18.11. kokoontuu jo liittohallitus sekä työryhmiä. MNL:n syysliittokokous alkaa Sokos Hotelli Lappeessa la 19.11. klo 13. Kokouksessa mm. valitaan puheenjohtajisto kaudelle 2017-2018 sekä päätetään toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta vuodelle 2017. Yhteinen iltajuhla alkaa klo 19 Lappeenrannan Urheilutalolla.
Sunnuntaina 20.11. klo 10 on juhlajumalanpalvelus Lappeen kirkossa ja viikonloppu päättyy klo 13 alkavaan Maanpuolustusjuhlaan Lappeenranta-salissa.

Sokos Hotelli Lappeessa on kiintiöity huoneita kokoustapahtumaa varten - varaukset tehdään suoraan hotelliin puhelimitse 010 7261 000 tai sähköpostitse lappee.lappeenranta@sokoshotels.fi . Huomaattehan että varaukset kiintiöstä tulee tehdä 7.10. mennessä. Varaustunnus on "liittokokouskiintio" tai varausnro 26087361. Huonehinnat ovat 97 e/ 1-hengen huone ja 117 e/ 2-hengen huone.

Kokousposti lähetetään piirien ja yhdistysten puheenjohtajille viikolla 40. Kirjeessä on yksityiskohtaiset ilmoittautumisohjeet sekä liittokokousmateriaali.

Uutisia