Liikunnan bonusviikkojen arvonnat suoritettiin Lappeenrannassa

23.11.2016

Liiton liikuntakampanjaa, bonusviikot vietettiin tänä syksynä viikoilla 38 - 42. Kaikilla maanpuolustusnaisilla oli mahdollisuus osallistua kampanjaan täyttämällä ja palauttamalla KKI-kuntokortti määräpäivään mennessä liiton 2. varapuheenjohtajalle. Päivittäin oli mahdollista ilmoittaa maksimissaan tunnin liikuntasuoritus, joka sai olla oman kiinnostuksen mukainen laji, ja myös hyötyliikunnasta oli mahdollisuus kerätä suorituksia.

Syyskampanjassa palautettiin kuntokortteja yhteensä 86 kappaletta. Ahkerimmin liikuttiin MNL Etelä-Savon piirissä ja siellä kunnostautui erityisesti Savonlinnan Seudun Maanpuolustusnaiset. Yhdistyksestä palautettiin yhteensä 13 korttia!

Syysliittokokouksen päätteeksi Lappeenrannassa arvottiin piirikohtaisesti liikuntakortit palauttaneiden kesken palkinto, joka tällä kertaa oli liiton turkoosi urheilupyyhe. Onnetar suosi seuraavia liikkujia: Lea Soittila (Hauhon RUN), Pirjo Vuoksela (Etelä-Karjalan Rajaseudun MN), Sirkka Nousiainen (Savonlinnan Seudun MN), Anneli Järvinen (Espoon MN), Kaija Karhu (Kuhmon MN), Leena Hietala (Jyväskylän MN), Tarja Anttila (Haminan MN), Marja Koukku (Sastamalan MN), Lea Iso-Oja (Vaasan MN), Leena Mikkonen (Oulun MN), Pirjo Tiirikainen (Kuopion Seudun MN), Riitta Nieminen (Nastolan MN), Erja Saarinen (Kokemäen MN), Aune Jänönen (Vihdin MN).

Uutisia