Liikunnan Bonusviikot käynnistyvät

04.02.2017

Liiton organisoimat liikunnan bonusviikot starttaavat maanantaina 13.2. ja päättyvät viiden viikon jälkeen su 19.3. Tavoitteena on kannustaa jokaista maanpuolustusnaista liikkumaan itselle mieluisalla tavalla.

Voit kirjata päivään liikuntasuorituksia enintään kaksi eri puolentunnin suoritusta tai tunnin yhtäjaksoisen suorituksen. Esimerkiksi kirjaus voi olla 30 min kävelyä ja 30 min hyötyliikuntaa tai tunnin jumppa.

Kirjaukset voit merkitä vaikka ruutupaperille tai käyttää KKI-kuntokorttia., jonka voi tulostaa oheisesta linkistä: http://www.kkiohjelma.fi/filebank/1925-Kuntokortti_Kevyt.pdf

Bonusviikkojen jälkeen täytettyjen ja palautettujen korttien kesken arvotaan jokaiseen piiriin liikunnallinen tuotepalkinto kevätliittokokouksessa 8.4. Vihdissä. Kuntokortit palautetaan joko postitse tai sähköpostitse liiton 2. varapuheenjohtaja Marja Hirvoselle kampanjan päätyttyä, viimeistään 24.3.

Etelä-Savon piiri on viime vuonna ollut ylivoimaisen aktiivinen kuntokorttien palauttaja - löytyykö nyt haastajia?

Uutisia