Juhlajotos kutsuu Mietaalle!

18.05.2019 - 19.05.2019
Koko päivä

Juhlajotos kutsuu Mietaalle!

Maanpuolustusnaisten liiton 30-vuotisjuhla jotos Mietaan Patikka 2019 järjestetään 18.-19.5.2019 Kurikassa Mietaan Hakuninmäellä. Järjestelyistä vastaavat jo kolme naisten valtakunnallista jotosta järjestäneet Kurikan Maanpuolustusnaiset yhteistyössä Kurikan Reserviläisten sekä Kurikan Reserviupseerikerholaisten kanssa.

Jotosreitti kulkee helppokulkuisessa maastossa polkuja pitkin. Reittien pituudet ovat lauantaina noin 12 km ja sunnuntaina 8 km. Kaikki rastipisteet tulevat olemaan mielenkiintoisia toimintarasteja. Reitti kierretään 3-5 hengen partioissa.

Tapahtumakeskus toimii Miedon hiihtostadionilla, Kurikan Miedossa. Yöpyminen tapahtuu ensisijaisesti armeijan puolijoukkueteltoissa, koulumajoitusta on lisäksi tarjolla erillisestä maksusta.

Ilmoittautumisohjeet löytyvät liitteenä olevasta tiedotteesta. Huomatkaa erityisesti porrastettu jotoksen hinnoittelu. Halvin osallistumishinta on voimassa ilmoittautumisiin, jotka tapahtuvat 23.4. mennessä.

Seuraa Mietaan Patikka 2019 -valmisteluja jo FaceBookista: www.facebook.com/mietaanpatikka2019

ILMOITTAUTUMISOHJEET

Karttaa ei ole saatavissa