Liittopäivät – ilmoittaudu mukaan

23.04.2022 - 24.04.2022

Museokeskus Vapriikki

Liittopäivät - ilmoittaudu mukaan

Maanpuolustusnaisten Liiton ensimmäiset liittopäivät järjestetään 23.-24.4.2022 Tampereella.
Tilaisuuden esiintyjät ovat alansa kiinnostavia huippuasiantuntijoita.

Lauantaina keskustelemme tämänhetkisestä tilanteesta ja miten voimme itse varautua muuttuvaan tilanteeseen. Teemoina mm. miksi olemme maanpuolustusnaisia? Mikä erottaa meidät muista naisten vapaaehtoista maanpuolustustyötä tekevistä järjestöistä? Miten tsemppaamme itseämme ja muita jaksamaan tekemään tätä työtä? Miten käsittelemme ulkopuolelta tulevaa painetta? Miten erotamme faktan ja fiction, liiton ja jäsentasolla? Resilienssi informaatiotulvassa.

Myös sinulla on mahdollisuus vaikuttaa käsiteltäviin asioihin. Ilmoittautumislomakkeessa voit kertoa omat kysymyksesi puheenjohtajien paneeliin tai päivän esiintyjille.

Lauantai-illalla juhlistamme joukolla maanpuolustusnaisten ja 60-vuotiaan MNL Pirkanmaan Piirin toimintaa Tampereen kaupungin järjestämällä vastaanotolla.

Sunnuntaina ohjelma jatkuu juhlajumalanpalveluksella, kirkkokahveilla ja juhlakonsertilla Tampereen tuomiokirkossa.

Tutustu päivien ohjelma yksityiskohtaisesti Liittopäivien kutsussa. Ilmoittautuminen viimeistään sunnuntaina 3.4. tästä linkistä.

Nähdään Tampereella liittopäivillä!

Sijainti kartalla: