Maanpuolustusnaisten Liiton syyskokous 2021

30.10.2021

Suomalainen Klubi, Tampere

Maanpuolustusnaisten Liiton syyskokous 2021

Maanpuolustusnaisten Liiton sääntömääräinen syysliittokokous järjestetään hybriditapahtumana, jossa fyysinen kokouksen järjestämispaikka on Tampereen Suomalainen klubi.

Kaikki halukkaat voivat terveysturvallisesti osallistua päivän ohjelmaan paikan päällä, kokoukseen on mahdollista osallistua Teams-yhteydellä etänä. Kokousmaksu on 20 €/hlö sisältäen lähtökahvin. Ateriapaketti sisältäen aamukahvin ja keittolounaan jälkiruokakahveineen on 20 €/hlö. Etäkokousmaksu 10 €/hlö. Ilmoittautuminen kokoukseen 14.10.2021 mennessä: ilmoittautuminen

Päivän ohjelma alkaa klo 10 ilmoittautumisella ja aamukahveilla. Klo 10.30  aloitetaan ohjelmallinen osuus, jossa mm. Tampereen kaupungin tervehdys, Suomalaisen klubin esittely ja huomionosoitukset. Lounaan jälkeen klo 12.30 alkaa liiton sääntömääräinen kokous, jossa on päätännässä liiton sääntöuudistus ja sääntömääräisinä asioina mm.  toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä liittohallituksen jäsenet vuodelle 2022. Kaikki kiinnostuneet voivat seurata päivän ohjelmaa ja kokousta etäyhteydellä: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Yksityiskohtaiset osallistumisohjeet on lähetetty kokousmateriaalin yhteydessä yhdistysten ja piirien puheenjohtajille. Lisätietoja ilmoittautumiseen liittyen tampereenmaan[email protected].

Sijainti kartalla:

Kartta latautuu...