Tule mukaan

Liity jäseneksi

Maanpuolustusnaisten liitto toimii aktiivisesti ympäri Suomea tavoitteenaan lisätä naisten maanpuolustustahtoa, kouluttaa naisia sekä tiedollisesti että taidollisesti, vahvistaa naisten henkistä ja fyysistä kuntoa sekä kannustaa naisia kouluttautumaan arjen häiriötilanteisiin ja poikkeusolojen tehtäviin.

Maanpuolustusnaisten monipuolinen toiminta on avointa kaikille suomalaisille naisille. Jäsenistämme suurin osa on vapaaehtoista asepalvelusta suorittamattomia naisia, mutta joukostamme löytyy koko ajan enenevässä määrin myös varusmiespalveluksen käyneitä naisia.

Maanpuolustusnaisten toimintaan pääset mukaan liittymällä paikallisyhdistyksen jäseneksi. Voit valita vapaasti yhdistyksen, johon haluat liittyä. Valtaosalla yhdistyksiä on omat kotisivut tai Facebook-tili, jotka kertovat yhdistyksen toiminnasta. Halutessasi voit ottaa yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan yhteyden ja kysyä lisätietoja ennen jäsenhakemuksen täyttämistä. Yhteystiedot löydät sivuston yhdistysosiosta.
Kukin yhdistys päättää vuosikokouksessaan jäsenmaksun suuruuden. Vuosittainen jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin noin 20-30 euron välillä.

Liity jäseneksi! Klikkaa tästä jäsenhakemus

Tervetuloa mukaan toimintaamme, iloisessa joukossamme on tilaa jokaiselle!

Liity jäseneksi!

Tervetuloa mukaan toimintaamme – iloisessa joukossamme on tilaa jokaiselle!