Uudenmaan Piirin maanpuolustusnaisia marssimassa valtakunnallisessa paraatissa 4.6.22

18.6.2022

4.6.22 vietettiin Puolustusvoimain lippujuhlan päivää. Helsingissä järjestettyyn valtakunnalliseen paraatiin osallistui yhteensä yli 1600 henkilöä, yli 40 ajoneuvoa ja 14 ilma-alusta sekä viranomaisten yhteinen koiraosasto. Uudenmaan Piirin maanpuolustusnaisia marssi paraatissa Maanpuolustusnaisten liiton osastossa.

Kannustuskisa 2021

Uudenmaan Piiri voitti MNL:n piirien välisen kannustuskisan vuonna 2021 saavuttaen täydet 30 toimintapistettä.

Järjestökoulutus 2021

Uudenmaan Piiri järjesti järjestökoulutuksen Lohjalla 11.10.2021, jossa Satu Virtanen esitteli MNL:n toimintaa ja MPK:n toimintaa.

MOBO-rasteilla Lohjalla

Uudenmaan Piirin jäsen yhdistykset kävivät suunnistamassa MOBO-rasteilla Lohjalla 20.9.2021. Sen lisäksi suunnistettiin MOBO-rasteilla Vihdin kirkonkylällä, Nummelassa 30.8.2021, Otalammella 27.9.2021.

Surmalennon 80-vuotismuistotilaisuus

Surmalennon 80-vuotismuistotilaisuutta vietettiin Vihdin Nummelan lentokentällä 2.8.2021. Vihdin Maanpuolustusjärjestöt laskivat seppeleen lentoturman muistomerkille. Vihdin Maanpuolustusnaiset huolehtivat tilaisuuden kahvituksesta.