Rauman Reservin Upseerien Naiset ry

Rauman Reservin Upseerien Naiset ry on alueen maanpuolustushenkisten naisten yhdistys, jonka juuret ulottuvat vuoteen 1950. Yhdistys on vanhin Maanpuolustusnaisten Liiton Satakunnan piirin kolmesta yhdistyksestä.

Yhdistys kuuluu jäsenenä Maanpuolustusnaisten Liitto ry:een ja yhdistyksen tarkoituksena on

• olla jäsentensä aatteellisena ja toiminnallisena yhdyssiteenä
  • toiminta-alueensa naisten maanpuolustustahdon, – tiedon ja -taidon lisääminen, sekä henkisen ja fyysisen kunnon vahvistaminen
  • naisten toimintavalmiuksien turvaaminen kriisi- ja poikkeusolojen varalta
  • kokonaismaanpuolustuksen edistäminen toiminta-alueellaan kehitettäessä maamme puolustusjärjestelmää.

Yhdistyksen toiminnan keskuspaikka on Hotelli Raumanlinnassa sijaitseva reserviläisyhdistysten yhteinen kerhohuone, jossa kokoonnumme kuukausittain kesää lukuun ottamatta. Tapaamisiin järjestämme kokouksia, koulutuksia ja esitelmiä ajankohtaisista asioista – unohtamatta vapaamuotoista yhdessäoloa. Teemme myös yhteistyötä paikallisten maanpuolustusjärjestöjen kanssa – erityisesti perinteiden vaalimisessa.

Yhdistyksessämme on tällä hetkellä 21 jäsentä, mutta joukkoon mahtuu vielä. Kaikki yhdistyksemme toiminnasta kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita iloiseen joukkoomme. Tule mukaan osallistumaan, kehittymään ja kehittämään toimintaamme.

Puheenjohtaja Marjo Sarmet
Puh. 050 552 2093

Tulevat tapahtumat

Ei tapahtumia