Porissa Kuntoilua ja hyvinvointia vuodelle 2024

Koko päivä

Porissa Kuntoilua ja hyvinvointia vuodelle 2024

Kuntoilua ja hyvinvointia; Hyvinvointihaasteet vuodelle 2024

Seuraan oman yhdistyksen puheenjohtajan tiedoteita ja liiton uutisia, joka kuukaudelle on omat teemat!

Myös tänä vuonna Kimpassa-liikuntakampanja pyörii joka kuukausi ja yhteisten tapahtumien rinnalle kampanjaan on lanseerattu henkilökohtainen suoritus osio. Jos Jäsen ei pääse osallistumaan yhteisesti järjestettyyn tapahtumaan, voi hän silti kantaa kortensa kekoon suorittamalla kuukausittaisen haasteen yksilösuorituksen ja ilmoittamalla siitä liikuntavastaavalle puheenjohtaja Taru Raita.

Liitolta olemme saaneet kuukausille suositustapahtuman eli esimerkiksi tammikuussa se oli yhdessä hiihtäen tai lumikenkäillen vähintään tunti. Meillä kuitenkin liikuntatapahtuma tammikuussa oli vesijumppa ja nämä omat sovitut liikuntataphtumat saavat tuon liiton suositukset korvata. Vesijumppaan osallistui 8 jäsentä.

Henkilökohtainen suoritus tammikuussa piti olla hiihtoa 5 km tai lumikenkäilyä/sauvakävelyä/muuta liikuntaa 1 tunti ja nyt pyydänkin teitä jäseniä laittamaan minulle s.postilla tietoa oletteko tammikuussa käyneet liikkumassa.. Sen enempää ei tarvitse avata mitä olette harrastaneet, mutta voitte kertoa tarkemminkin jos haluatte ja laittaa vaikka kuvan mukaan ja tiedon jos sen saa raportointilomakkeen mukana toukokuun lopussa liittoon lähettää. He tekevät näistä ilmeisesti kuvakollaasin esim. sivuilleen.

Helmikuun liikuntakampanja oli Virkistäydy yhdessä ilolla laskiaisen tai ystävänpäivän hengessä ja herkuttele laskiaispullalla tai ystävänpäiväleivoksella ja henkilökohtaisessa suorituksessa Ystävän kanssa yhdessä liikkuen ja ystävyydestä iloiten. Meillä kolmen jäsenen voimin käytiin Maauimalassa pulahtamassa ja kirjaimellisesti virkistymässä melko raikkaassa altaassa, vesi oli n. 3 astetta. Jos helmikuun haastekin kohdallasi on toteutunut laita siitäkin minulle tieto niin saan rastin raportointi lomakkeeseen ja yhdistyksellämme on paremmat mahdollisuudet saada kampanjan lopussa palkinto.

Maaliskuussa teemana on Kokouksia ja aatetta, osallistu vaikka yhdistyksen kevätkokoukseen.

Huhtikuun ja toukokuun liikuntatapahtumista lisää maaliskuun aikana. Kevään liikuntakampanjan raportointi tapahtuu 31.5. mennessä.

Puheenjohtaja Taru Raita email. [email protected]

Hyvinvointikampanjan kevätkauden haasteet tästä! |weblinkki|

• Hyvinvointikampanja 1.1.-31.10.2024
• Hyvinvointikalenterissa jokaiselle kuukaudelle teema ja tehtävä