Uudenmaan piiri järjestää järjestökoulutuksen Lohjalla

Tapahtumapaikka
Lohjan reserviupseerikerho

Uudenmaan piiri järjestää järjestökoulutuksen Lohjalla

Tervetuloa Uudenmaan piirin järjestämään järjestökoulutukseen Lohjan Reserviupseerikerholle!

Koulutuksessa tutustutaan Maanpuolustusnaisten Liiton kolmiportaiseen organisaatioon:  Maanpuolustusnaisten Liittoon, Uudenmaan Piiriin ja Lohjan ja Vihdin maanpuolustusnaisten yhdistyksiin. Lisäksi tutustutaan Maanpuolustuskoulutusyhdistykseen (MPK) ja Naisten Valmiusliittoon.  Kurssilla kerrotaan yhdistysten toiminnasta, tulevista tapahtumista ja kursseista. Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat  jäsenet, sekä jäsenyydestä kiinnostuneet!

Koulutus on myös osa Maanpuolustusnaisten Liiton peruskoulutusohjelmaa. Peruskoulutus muodostuu kolmesta koulutussuorituksesta: järjestökoulutus, Arjen turvallisuus -kurssi (tai vastaava) ja muu henkilökohtaisia turvallisuustaitoja lisäävä viikonloppukurssi (esim. maastotaidot, katu- tai kyberturvallisuus).Kun jäsen on suorittanut nämä kolme osiota hyväksytysti kolmen vuoden sisällä, hän on oikeutettu saamaan MNL koulutusmerkin.

Tilaisuus on maksuton. Kahvitarjoilu.

Ilmoittautuminen viimeistään 12.1.2024 koulutusvastaava Raija Romppaiselle sähköpostilla

[email protected]

Reserviupseerikerhon osoite on Suurlohjankatu 31 F, 08100 LOHJA, kuitenkin pihaan pääsee vain vain Kontionkadulta

Tervetuloa ja tullaan tutuiksi!

Sijainti kartalla:

Kartta latautuu...