HMN: Merisotakoulun sauna 2.6.22

02.06.2022

Merisotakoulun sauna

HMN: Merisotakoulun sauna 2.6.22

HMN: Merisotakoulun saunaTervetuloa saunomaan ja virkistäytymään Merisotakoulun saunaan Suomenlinnaan torstaina 2.6.22 klo 19-21.Lähdemme matkaan Helsingin Kauppatorilta klo 18.20 lähtevällä lautalla. Suomenlinnan lauttarannasta kävelemme Pikku Mustasaarelle, jossa sauna sijaitsee. Voit liittyä seuraan myös myöhemmin. Voit tulla myös mukaan, vaikka et halua saunoa, mutta haluat nauttia kesäisestä Suomenlinnasta yhdessä muiden kanssa.Seuraavassa muutamia vierailuun liittyviä ohjeita:Sauna sijaitsee yleisen kulkureitin varrella, siksi uimassa käydään vain uima-asussa. Uiminen tapahtuu omalla vastuulla. Ranta on kivinen, ja siinä voi olla lasinsiruja, joten avojaloin ollessa on syytä olla varovainen.

• ota mukaan omat pyyhkeet ja peseytymistarvikkeet
  • ota mukaan myös haluamasi saunajuomat (ei alkoholipitoisia), jotka nautitaan saunan pukuhuoneessa
  • syöminen on kielletty sekä sisä- että ulkopuolella
  • tupakointi on sallittu saunan eteläpäädyssäOlemme Puolustusvoimien tiloissa, ja he haluavat kaikkien vierailijoiden nimet. Siksi sitova ilmoittautuminen viim. 29.5.22 osoitteeseen [email protected].
  • saunaretki vain Helsingin maanpuolustusnaiset ry jäsenille