EMN: Ensiapukurssi 7.-8.10.2023

07.10.2023 - 08.10.2023

Tapiolan palvelukeskus

EMN: Ensiapukurssi 7.-8.10.2023

Espoon Maanpuolustusnaiset järjestää jäsenilleen SPR:n EA 1 -kurssin Tapiolan palvelukeskuksessa osoitteessa Länsituuli 1 A, 3. krs. Kurssi on kaksipäiväinen lauantaina ja sunnuntaina 7.10.-8.10.2023 klo 9:00 – 16:00.

SPR:n EA 1 -kurssi sisältää laajasti erilaisia ensiavun aiheita ja käytännön harjoituksia. Ensimmäisen päivän aiheita ovat mm. toiminta auttamistilanteessa, tajuttoman henkilön tunnistaminen ja ensiapu, painelu-puhalluselvytys sekä neuvovan defibrillaattorin käyttö, ensiapu tukehtumassa olevalle henkilölle, suuren verenvuodon tyrehdyttäminen, verenkierron häiriötila eli sokki sekä sairauskohtaukset. Toisen päivän aiheita ovat mm. haavat, palovammat, tuki- ja liikuntaelinten vammat ja myrkytykset.

Koska paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu sitovasti viimeistään 20.9.2023 sähköpostitse osoitteeseen: [email protected].

Yhdistys maksaa osan koulutuskustannuksista ja tarjoaa kahvia ja virvokkeita kurssipäivien aikana. Kurssipäivien lounaat ovat omakustanteisia. Kurssin omavastuuhinta on 50 €/ henkilö ja se tulee maksaa 25.9.2023 mennessä. Kun osallistuminen/paikka kurssille on vahvistettu, saat tarkemmat maksutiedot.

Kurssista saa todistuksen ns. mobiilikorttina. Fyysisen kortin voi kurssilainen halutessaan tilata itse Punaisen Ristin korttijärjestelmästä.

Tervetuloa kurssille opettelemaan ja päivittämään ensiavun tärkeitä taitoja!