HMN: Itsepuolustuskurssi to 22.2.24 klo 17.30 TAPAHTUMA ON TÄYNNÄ

22.02.2024

HMN: Itsepuolustuskurssi to 22.2.24 klo 17.30 TAPAHTUMA ON TÄYNNÄ

Jokaiselle sopiva itsepuolustusharjoitus

To 22.2. 24 klo 17.30 – 19.30 Tapanilan Erä Karaten salilla, os. Jäkälätie 2, Helsinki. (lähijuna Rautatieasemalta, pysäkki Tapanila), harjoitustila on lähellä asemaa.

Kahden tunnin aikana käymme läpi omaan henkilökohtaiseen turvallisuuteen liittyvää asiaa. Harjoituksen aiheita ovat uhkaavien tilanteiden ennakointi ja niissä toimiminen. Puhumme siitä, miten uhkaavia tilanteita voi välttää, uhkaavan tilanteen rauhoittamisesta ja harjoittelemme yksinkertaisia mutta tehokkaita itsepuolustuskeinoja, eri otteista irrottautumista sekä turvallista kaatumista. Kurssi sopii jokaiselle, iästä ja fyysisestä kunnosta riippumatta! Osallistuja saa itse valita millä intensiteetillä ja mitä harjoitteita haluaa tehdä, on täysin ok myös halutessaan seurata joitakin harjoitteita sivusta.

Erityistä varustusta ei tarvita, oma juomapullo on kuitenkin hyvä olla mukana ja mikäli haluaa harjoitella reippaammin, voi olla mukavampi pukeutua liikuntaan sopivasti. Huomioithan kuitenkin, että salillamme harjoitellaan pehmeällä matolla eli tatamilla, jolla ei liikuta kengillä. Mukavinta on olla avojaloin tai puhtailla sukilla. Jalat tulee pestä ennen harjoitusta, joko kotona tai sitten salilla. Salilla on mahdollista käydä suihkussa harjoituksen jälkeen.

Tapahtuma on maksuton ja tarkoitettu vain Helsingin Maanpuolustusnaisten jäsenille!

Mukaan mahtuu vain 20 nopeinta, joten ilmoittaudu 18.2.24 mennessä SITOVASTI [email protected]

Ja muistathan:  ÄLÄ VIE KAVERILTA PAIKKAA – JOS ET PÄÄSE PAIKALLE SAIRASTUMISEN VUOKSI NIIN ILMOITA HETI, JOTTA JONOSTA SEURAAVA PÄÄSEE MUKAAN!

Sijainti kartalla:

Karttaa ei ole saatavissa