HMN: Saunailta Santahaminassa 29.5.23

29.05.2023

HMN: Saunailta Santahaminassa 29.5.23

Helsingin Maanpuolustusnaisten perinteinen saunailta vietetään tänä vuonna Santahaminassa Killan saunassa. Voit tulla paikalle joustavasti klo 17-18. Mukaan tarvitset pyyhkeen, uimapuvun ja eväiden/juomien lisäksi kertakäyttöastiat omaan käyttöösi, laudesuojan, WC- ja talouspaperia. Keittiössä on mm. mikro, kahvinkeitin ja jääkaappi sekä terassilla kaasugrilli. Jokainen ottaa lähtiessä mukaansa omat roskansa.

Santahaminaan pääset bussilla nro 86. Poistu bussista toisella pysäkillä portin jälkeen. Pysäkin etuvasemmalla on kyltti ”Hevostallintie”. Jatka tietä eteenpäin, ohi vasemmalla olevan urheilukentän, kunnes sauna on vasemmalla. Omalla autolla saapuvilla portilta saunalle sama reitti. Tapaamme saunalla.

Saunailta on vain Helsingin Maanpuolustusnaiset ry jäsenille.

Meillä on lupa kulkuun portilta saunalle ja takaisin. EI OIKEUTTA LIIKKUMAAN MUUALLA SANTAHAMINASSA!Paikkoja on rajoitetusti. Siksi toivomme, että jokainen miettii omalla kohdallaan, onko valmis saunomaan esim. sadesäällä. Ilmoittautumisajan mentyä kiinni, peruuttaneiden tilalle ei voida ottaa uusia saunojia, koska nimet ilmoitetaan Puolustusvoimille saman tien portilta pääsyn vuoksi. Ota mukaan henkilökortti.

Retken hinta on 10,- ja se maksetaan käteisellä saunalla, varaathan tasarahan.
Ilmoittautumiset [email protected] viimeistään 21.5.23. ILMOITA SAMALLA SYNTYMÄAIKASI.

Karttaa ei ole saatavissa