EMN: Meripuolustustietoutta Maanpuolustusnaisille

10.09.2023

EMN: Meripuolustustietoutta Maanpuolustusnaisille

Meripuolustustietoutta Maanpuolustusnaisille -kurssilla tutustumme sunnuntaina 10.9.2023 klo 9-16 Suomen meripuolustukseen ja Rannikkoprikaatin toimintaan. Vierailemme kimppakyydeillä Upinniemen varuskunnassa, Kirkkonummella. Saamme kuulla myös MPK:n meripuolustuspiirin toiminnasta ja tehtävistä vapaaehtoisille.

Päivän ohjelmaan sisältyy mm. esityksiä, vierailu Merikappeliin ja simulaattoriammunnat sisätiloissa. Ruokailemme varuskunnan ravintolassa. Kohotetun valmiustason vuoksi kurssi ei sisällä laivavierailuja.

Kurssi toteutetaan MPK:n kurssina. Vaatimuksena on normaali kävelykunto ja Suomen kansalaisuus. Ilmoittaudu 19.6.2023 – 24.8.2023 MPK:n kalenterin kautta ( https://koulutuskalenteri.mpk.fi/Koulutuskalenteri/Tutustu-tarkemmin/id/179027#c4364858 ). Kurssin hinta on 15 €. Espoon Maanpuolustusnaisten jäsenillä on etuoikeus kurssille. Kurssin johtajana toimii Nina Muhonen (puh 050 5322 121).

Karttaa ei ole saatavissa