HMN: Retki Kirkniemeen

01.06.2022

Kirkniemen kartano

HMN: Retki Kirkniemeen

Retki Lohjalle Kirkniemen kartanon alueelle ke 1.6. klo 15 alkaen, kokonaiskesto noin 4,5 tuntia sekä lisäksi kulkemiseen tarvittava aika.Vierailun aikana saat ajankohtaista metsätietoa sekä tietoa metsänhoidon eri vaiheista. Opit myös metsästä saatavista biotuotteista ja oivallat, miksi kestävästi hoidettu metsä on koko yhteiskunnan etu.Aloitamme vierailun Nemus Futurum -kokoustilassa, jossa tarjolla kahvi/tee ja pientä suolaista. Kahvin lomassa info metsävierailun kulusta, jonka jälkeen lähtö Nemus Futurum -kierrokselle pikkubussilla. Liikkuminen kohteelta toiselle pikkubussilla ja jalkautuminen metsäkohteilla, joten ulkoiluun soveltuva varustus jalkineineen tarpeellista. Maasto ”helppokulkuista” ja pitkälti esteetöntä. Kierroksen kesto noin 2,5 tuntia, jonka jälkeen ruokailemme kartanolla. Kahvin aikana kuulemme kartanon historiasta, sen jälkeen kierros kartanon sisätiloissa.Sitova ilmoittautuminen retkelle viimeistään 20.5.22 s-postitse paivikki[email protected]. Ilmoitathan samalla mahdolliset ruoka-aineallergiasi.Mukaan retkelle mahtuu 15 osallistujaa. Kuljemme kimppakyydein, joten kerrotko ilmoittautumisen yhteydessä tarvitsetko kyytiä/voitko tarjota kyytiä. Yhteislähtö Bembölen Kahvituvalta (Bellinmäki 1, Espoo) klo 14.00.

• Vain Helsingin yhdistyksen jäsenille