EMN: Ystäväluistelu Tapiolan Jääpuutarhassa

11.02.2023

Tapiolan Jääpuutarha

EMN: Ystäväluistelu Tapiolan Jääpuutarhassa

KulttuuriEspoo ja Espoo liikkuu järjestävät Tapiolan Jääpuutarhassa lauantaina 11.2.2023 klo 17 alkaen kaikille avoimen ystäväluistelutapahtuman ja konsertin. Kulttuurikeskuksen Tapiolasalin konsertti striimataan suorana Jääpuutarhaan, jossa luistellaan Tapiola Sinfoniettan soittaman discomusiikin tahdissa. Solisteina konsertissa ovat Antti Koivula ja Johanna Försti. Jääpuutarhaan on maksuton pääsy. Katso tarkemmin https://www.espoo.fi/fi/tapahtumat/espooevents:agcrvtnyqe

Tervetuloa nauttimaan luistelusta livemusiikin tahdissa yhdessä Espoon maanpuolustusnaisten kanssa. Kokoonnumme klo 17 jääpuiston Kahvila Hileen edessä, jääpuutarhan puolella. Ei ennakkoilmoittautumista. Tilaisuuden yhteyshenkilönä toimii Tiina Pitkäaho (puh. 050 34 66 488). Tiinan tunnistaa violetista huomioliivistä. Huom: tilaisuus ei ole pelkästään yhdistyksemme jäsenille, vaan on yleinen yleisötilaisuus. Voit ottaa myös ystävän mukaan luistelemaan. Ota omat luistimet mukaan tai vuokraa luistimet kahvilasta. Osoite: Tapiolan jääpuutarha, Tapiolanaukio 3, 02100 Espoo

Huom: jos järjestäjät peruvat luistelutilaisuuden (esim. sääolosuhteiden vuoksi), voimme mennä yhdessä kävelemään. Lähtöaika ja -paikka sama kuin luistelutilaisuudessa.