Kielokimppu ja liiton pienoislippu

– Yhdessä ilolla –

Piiri esittelyssä

Isänmaan rakkaus – Yhdessä ilolla – Osaava toimija

Maanpuolustusnaisten toiminta on puolueisiin sitoutumatonta aatteellista toimintaa. Haluamme edistää naisten maanpuolustustahdon, – tiedon ja taitojen lisäämistä sekä henkisen ja fyysisen kunnon vahvistamista. Kannustamme kouluttautumaan arjen turvallisuuteen sekä kriisi- ja poikkeusolojen tehtäviin.

Maanpuolustusnaisten Liiton Keski-Suomen piiri toimii aatteellisena ja toiminnallisena yhdyssiteenä liiton ja alueellaan toimivien jäsenyhdistysten välillä.

Piirin jäsenyhdistyksiä ovat Jyväskylän Maanpuolustusnaiset ry ja Äänekosken Maanpuolustusnaiset ry. Yhdessä muodostamme topakan joukon, joka osallistuu aktiivisesti koulutuksiin ja tapahtumiin, joissa koetaan ainutkertaisia elämyksiä mielenkiintoisessa toimintaympäristössä.

Yhteisömme tarjoaa mahdollisuuden kehittyä erilaisissa tehtävissä niin järjestötoiminnassa kuin kouluttautumalla koulutustapahtumien organisaatiossa.

Maanpuolustusnaisten arvoiksi on kiteytetty:
Isänmaan rakkaus – Yhdessä ilolla – Osaava toimija

Tervetuloa mukaan maanpuolustusnaisten monipuoliseen toimintaan!
Puheenjohtaja Mari Turtinen
puhelin 044 294 3296 • mari.turtinen@gmail.com

Tule mukaan

Liity jäseneksi!

Tervetuloa mukaan toimintaamme – iloisessa joukossamme on tilaa jokaiselle!

Tuoreimmat uutiset

Retki Lottamuseoon 11.5.2024

Maanpuolustusnaisten Liiton Keski-Suomen piiri järjestää retken Lottamuseoon Tuusulaan lauantaina 11.5.2024 Retken ohjelma 6.45 lähtö Äänekoskelta 7.30 lähtö Jyväskylästä 11.00 lounas Lottamuseolla (keittolounas tai salaattilounas) 12–13 Museokierros / Elokuva...

Tulevat tapahtumat