MNL Keski-Suomen piirin järjestökoulutus

31.08.2021

Ladun Maja

MNL Keski-Suomen piirin järjestökoulutus

Järjestökoulutus on yksi osa Maanpuolustusnaisten Liiton koulutusohjelman perustason koulutuksista. Järjestökoulutuksessa tutustutaan maanpuolustusnaisten järjestökenttään ja kuullaan ajankohtaisista asioista Maanpuolustusnaisten Liiton toiminnassa ja kuullaan Keski-Suomessa toimivista maanpuolustusnaisten yhdistyksistä. Koulutukselliseen jäseniltaan ovat tervetulleita niin uudet jäsenet kuin vanhat konkarit.

Liiton puheejohtaja Mervi Liimatainen esittelee liiton toimintaa ja muista maanpuolustusnaisten toimintaympäristöön liittyvistä järjestöistä on edustajat kertomassa omista kuulumisistaan.

Ilmoittautumiset 23.8.2021sähköpostilla [email protected],
puhelimitse Leena Hietala, 040 4161250 klo 15 jälkeen.
Ilmoittautuminen on välttämätöntä, jotta voimme varmistaa jokaiselle turvallisen osallistumisen koulutukseen.

Lämpimästi tervetuloa!

Sijainti kartalla: