Tutustumisretki Killerin talvipolkuihin 18.3.2023! , Jyväskylän Maanpuolustusnaiset ry

18.03.2023

Kohottaisimmeko yhdessä kuntoa ja nauttisimme keväisistä maisemista? Killerin lähimaastot tarjoavat tähän erinomaiset mahdollisuudet talvisin myös ilman suksia. Mukaan tarvitset hyvät jalkineet, nastalliset kengät tai kenkien päälle asetetut erilliset liukuesteet ovat ehdottomasti eduksi, ja rennon sekä kiireettömän tunnelman. Osallistuminen ei edellytä kovaa peruskuntoa, mutta kyky kävellä vaihtelevissa olosuhteissa on välttämätöntä. Utelias ja ratkaisukeskeinen väre ovat paras yhtälö!

Tapahtuman lähtöpaikkana toimii Killerin liikuntakeskuksen läheisyydessä oleva parkkipaikka.Killerin laajempi lähestymiskartta löytyy täältä. Lähtöpiste näkyy oheisessa MML kartassa vihreänä. Kokoonnumme klo 12 ja lähdemme samoilemaan. Osoitetieto navigointia varten on Sykeraitti 6, 40630 Jyväskylä. Kohteeseen pääsee hyvin sekä henkilöautolla, että myös Linkki-liikenteen busseilla 1 ja 2, joihin on kätevät vaihtoyhteydet keskustasta. Myös jotkut Petäjäveden suunnan linja-autot liikennöivät Killerin ohitse. Tervetuloa mukaan!

Yhdistyksemme hallituksen jäsen Mirja Airos on lupautunut toimimaan vetäjänä tässä tapahtumassa. Ilmoittautumiset hänelle suoraan sähköpostitse [email protected] tai tekstiviestillä puhelinnumeroon 0400672475 15.3.mennessä.

Karttaa ei ole saatavissa