Itsenäisyyspäivän seppeleenlasku Keski-Porin sankariristille 6.12.23

21.12.2023

Porin Seudun Maanpuolustusnaiset osallistuivat lippukulkueeseen, lippua kantoi Maija-Liisa Vettenniemi, osallistuimme yhteiseen seppeleen laskuun.

Puheen piti tänä vuonna Porin Seudun Maanpuolustusnaisten varapuheenjohtaja Hannele Tapale.

Seppeleen laskun osallistuvat Sotainvalidit, Porin kaupunki, Porin evankelisluterilainen seurakuntayhtymä, sotaveteraanit, kaatuneiden omaiset, reserviläisjärjestöt, rauhanturvaajat, ylioppilaat sekä muut kansalaisjärjestöt yhdessä.

Loppurukouksen toimitti Heimo Hietanen, Keski-Porin seurakunnan kirkkoherra
Musiikista vastasi Porin Mies-Laulu ja Porin VPK:n soittokunta.
Kunniavartion toimitti, Porin reserviupseeri kerho
Partiolaiset sytyttävät kynttilät sankarihaudoille perinteiseen tapaan.
Tilaisuuden jälkeen juotiin kirkkokahvit.

Satakunnan Piirin kevätkokouksessa jaettiin koulutusmerkkejä

26.3. MNL Satakunnan Piirin kevätkokouksessa jaettiin Maanpuolustusnaisten Liiton koulutusmerkit. Perusmerkin saivat Porin Seudun MN jäsenet Liisa Kallio ja Minna Huhtala. Onnittelut merkin saajille! Lisätietoja: Koulutusmerkeillä teet näkyväksi osaamisesi Satakunnan...

KARHU NRO 3/2023

KARHU lehti on Satakunnan reservipiirin ja Satakunnan reserviupseerien julkaisu, josta on löytynyt tilaa myöskin MNLiiton Satakunnan piirin palstalle sekä paikallisten yhdistysten kuulumisille. KARHU lehti nro 3/2023