Porin Seudun Maanpuolustusnaisten vuosi käynnistynyt

19.2.2024

Porin Seudun Maanpuolustusnaisten hallitus on järjestäytynyt ja toimintavuosi on käynnistynyt. Maanpuolustusnaisten liitto käynnisti Kuntoilua ja hyvinvointia kampanjan vuodelle 2024, jäsenpostissa lisää tietoa tulossa.
Hiisi-jotos perinteiseen tapaan toukokuussa 18.-19.5.24 Vihdissä. Toivottavasti saamme joukkueen mukaan tänä vuonna! Naisten Valmiusliitton järjestämä Pikku NASTA Haukka toteutetaan Pirkkalassa 17.-19.5.24

Satakunnan Piirin kevätkokouksessa jaettiin koulutusmerkkejä

26.3. MNL Satakunnan Piirin kevätkokouksessa jaettiin Maanpuolustusnaisten Liiton koulutusmerkit. Perusmerkin saivat Porin Seudun MN jäsenet Liisa Kallio ja Minna Huhtala. Onnittelut merkin saajille! Lisätietoja: Koulutusmerkeillä teet näkyväksi osaamisesi Satakunnan...

KARHU NRO 3/2023