PERUTTU Tutustutaan autosuunnistukseen 13.4.2024

Kuortin kylätalo

PERUTTU Tutustutaan autosuunnistukseen 13.4.2024

TAPAHTUMA PERUTTU!
Yritetään toteuttaa toisen kerran. Toivomme silloin osallistujia.

Tutustuimme suunnistukseen syksyllä ja nyt lisätään siihen yksi elementti lisää, eli auto. Tutustutaan autosuunnistukseen ja vietetään sen parissa lauantaita 13.4.2024 Lähtöpaikkana on Kuortin Kylätalo. Mukaan kilpapari tarvitsee auton lisäksi seikkailumieltä, kameralla varustetun puhelimen, kirjoitusalustan ja kynän.
Ohjelmasta ja aikataulusta sen verran, että kello 12 aloitamme yhteisellä lämmittelyllä, jonka jälkeen kahden hengen autojoukkueet starttaavat väliajoin. Matkalla on rastitehtäviä. Pääsimme hyvin vauhtiin, joten varaudu kaikkeen mahdolliseen. Pyrimme lopettamaan noin klo 16 riippuen toki urheilusuorituksista ja maaliintuloajoista.
Pertunmaan maanpuolustusnaiset kutsuvat autosuunnistukseen mukaan jäsentensä lisäksi myös Pertunmaan reservin aliupseerit. Kutsut ja ilmoittautumisohjeet lähetetään sähköpostilla ja WhatsApp viestinä jäsenille. Tervetuloa!

Wikipedia määrittelee autosuunnistuksen näin: Autosuunnistus on moottoriurheilulaji, jossa arvostellaan kilpailijaparin taitoa ajaa karttaan määritelty reitti noudattaen annettuja ajoaikoja ja -nopeuksia. Noudattaakohan Kaarinan ja Minnan järjestämä autosuunnistus tuota? Sen näet vain tulemalla mukaan.