MNL liittokokous

19.11.2022

Paviljonki

MNL liittokokous

Maanpuolustusnaisten liittokokous pidetään messu- ja tapahtumakeskus Paviljongin kokoustila Alvarissa lauantaina 19.11.2022 alkaen klo 13. Viralliset kokousedustajat voivat osallistua kokoukseen myös Teams-yhteyden avulla etänä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat kuten toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2021 ja toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2023. Lisäksi valitaan liittohallitus vuodelle 2023 ja liiton puheenjohtajisto kaudelle 2023-2024. Piirien ja yhdistysten puheenjohtajille on lähetetty 15.10. kokousaineisto sekä postitse että sähköpostitse.

Liittokokoukseen osallistuminen
Liittokokouksen osallistumismaksu on 25 e sisältäen tulokahvit ja liittokokouksen jälkeen kokouskahvit. Etäosallistumismaksu on 10 e. Liittokokouksen osallistumismaksu tulee maksaa viimeistään la 5.11. MNL Keski-Suomen Piiri ry:n tilille FI47 4766 0010 0343 42.

Ilmoittautuminen kokoukseen tapahtuu sähköisellä lomakkeella viimeistään 5.11.: https://bit.ly/3Cu20tZ

Viralliset kokousedustajat toimittavat valtakirjat etukäteen joko sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai postitse osoitteeseen Leena Hietala, Heikinkatu 4 A 17, 40100 Jyväskylä. Valtakirjojen tulee olla perillä viimeistään la 5.11.2022.

Maanpuolustusnaisten liittokokous on osa viiden maanpuolustusjärjestön yhteistä tapahtumaviikonloppua. Huomioithan, että ostat kokouslounaan, mahdollisen seuralaisohjelman,  illalliskortin ja ilmoittaudut maanpuolustusjuhlaan viimeistään 5.11. osoitteesta: https://www.reservilaisliitto.fi/liitto/liittokokous2022/