Nuku rauhassa -päätapahtuma Helsingissä 18.-19.8.

17.08.2017

Nuku rauhassa -hanke huipentuu Helsingin Kansalaistorilla ja Töölönlahden puistossa järjestettävään ilmaiseen ja yleisölle avoimeen päätapahtumaan perjantaina ja lauantaina 18. ja 19.8. Alue on auki ja koettavaa riittää molempina päivinä klo 10-18. Tapahtuman teemana on "MUSIIKKI YHDISTÄÄ".

Maanpuolustusta ja kokonaisturvallisuutta esittelevä tapahtuma sisältää viranomaisten ja järjestöjen toteuttamia osallistavia rasteja ja lyhytkoulutuksia sekä toimintanäytöksiä ja kalustoesittelyjä. Töölönlahdella tehdään helikopterilla pintapelastusnäytöksiä ja vesillä on erilaisia aluksia, tapahtumatorilla ensisammutusnäytöksiä, etsintä- ja pelastuskoiraesityksiä ja poliisihevosia. Teeman mukaisesti tapahtumassa kuullaan eri soittokuntien vaikuttavia musiikkiesityksiä. Mukana myös Tuntematon sotilas 2017 -elokuvatiimi. Myytävänä mm. sotilaskotituotteita ja hernekeittoa.

Tapahtumassa on mukana omalla osastollaan myös Maanpuolustusnaisten Liitto ry. Tapahtumaan kannattaa tulla kauempaakin! Päivien ohjelma on luettavissa tapahtuman kotisivuilta: Nuku rauhassa -päätapahtuman ohjelma

Uutisia