Liikunnan Bonusviikot starttaavat

17.09.2017

Liiton organisoimat liikunnan bonusviikot käynnistyvät maanantaina 18.9. ja päättyvät viiden viikon jälkeen su 22.10. Tavoitteena on kannustaa jokaista maanpuolustusnaista liikkumaan itselle mieluisalla tavalla.

Voit kirjata päivään liikuntasuorituksia enintään kaksi eri puolentunnin suoritusta tai tunnin yhtäjaksoisen suorituksen. Esimerkiksi kirjaus voi olla 30 min kävelyä ja 30 min hyötyliikuntaa tai tunnin jumppa.

Kirjaukset voit merkitä vaikka ruutupaperille tai käyttää KKI-kuntokorttia., jonka voi tulostaa oheisesta linkistä: http://www.kkiohjelma.fi/filebank/1925-Kuntokortti_Kevyt.pdf

Bonusviikkojen jälkeen täytettyjen ja palautettujen korttien kesken arvotaan jokaiseen piiriin liikunnallinen tuotepalkinto syysliittokokouksessa 4.11. Kajaanissa. Kuntokortit palautetaan joko postitse tai sähköpostitse liiton 1. varapuheenjohtaja Marja Hirvoselle kampanjan päätyttyä, viimeistään 31.10.

Todennäköisesti liikunnan bonusviikot järjestetään tässä muodossa viimeisen kerran. Suunnitteilla on uudistaa liiton liikuntatoimintaa ensi vuodeksi. Nyt kannattaa lähteä mukaan tämän syksyn bonusviikkoihin runsaalla osallistujajoukolla!

Uutisia